سوالات متداول
کارت گارانتی دستگاه خود را گم کرده ام چگونه میتوانم کد فعالسازی گوشی را دریافت نمایم؟
به همراه دستگاه و جعبه احراز هویت و مالکیت به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید یا مشکل خود را از طریق تماس با شماره —- در میان بگذارید.
چگونه از اصالت دستگاه و گارانتی دستگاه خود مطمئن شویم؟
وارد بخش استعلام گارانتی سایت همتا شوید و با وارد نمودن IMEI یا سریال دستگاه خود از اصالت دستگاه اطمینان حاصل کنید.
برای افزایش عمر باتری چه کاری انجام دهیم؟
دستگاه را برای مدت زمان طولانی به شارژ نزنید و به محض اینکه باتری آن به اندازه کافی شارژ شد ، گوشی را از شارژر جدا کنید.
آیا پس از بروزرسانی تلفن هوشمند میتوان به نسخه قبلی بازگشت؟
خیر، به صورت استاندارد نمیتوان به نسخه قبل بازگشت.
هنگام عکاسی با فلش تصویر ذخیره شده به رنگ آبی یا بنفش نمایش داده میشود چکار کنم؟
گلس محافظ یا هرگونه لوازم جانبی که روی شیشه لنز دوربین یا کناره های گوشی به عنوان محافظ نصب شده است برداشته شود. در صورتی که درست نشد به نمایندگی خدمات در نزدیکترین شهر مراجعه کنید.
وقتی گوشی روی سطح قرار میگیرد تاچ گوشی بد عمل میکند.
گلس روی گوشی برداشته شود و از گلس استاندارد روی صفحه LCD گوشی استفاده شود.
گزینه بروزرسانی غیرفعال است چکار کنم؟
به نمایندگی خدمات در نزدیکترین شهر جهت انجام خدمات نرم افزاری مراجعه شود
گوشی کند شارژ میشود و علامت فست شارژ نمایش داده نمیشود.
از سلامت کابل و اداپتور شارژر گوشی اطمینان حاصل کرده و در صورت درست نشدن به نمایندگی خدمات در نزدیکترین شهر مراجعه شود.
گوشی دائما ریستارت میشود.
آپدیت های لازم انجام شود در صورت درست نشدن به نمایندگی خدمات در نزدیکترین شهر مراجعه شود.
چرا همه گوشی ها وایفای مودم را پیدا میکنند اما گوشی من وایفای را پیدا نمیکند یا متصل نمیشود؟
این مشکل هم میتواند مربوط به تنظیمات اتصال در مودم شما باشد یا مربوط به محدودیت های ایجاد شده مانند تعداد کاربران متصل بر روی مودم باشد. در برخی موارد هم ممکن است به دلیل تغییراتی که بر روی تنظیمات قسمت وای فای گوشی خود انجام داده اید محدودیتهایی برای آن تعریف نموه اید که با ریست نمودن تنظیمات وای فای مشکل رفع می گردد. اگر موفق به این کار نشدید با مرکز خدمات تماس بگیرید.
